Dag 3 - Reisverslag uit Białystok, Polen van UitwisselingPolenTheresialyceum2016 - WaarBenJij.nu Dag 3 - Reisverslag uit Białystok, Polen van UitwisselingPolenTheresialyceum2016 - WaarBenJij.nu

Dag 3

Door: Jaro

Blijf op de hoogte en volg

16 April 2016 | Polen, Białystok

Eerste dagje weekend, ofwel lekker uitslapen. Ik werd om kwart voor 10 wakker, dus dat was voor mij wel lekker. Om 11 uur toen Szymon wakker werd zijn we langzaam de dag gestart, daarna een ijsje gaan eten in de shopping mall met wat andere Poolse en Job. Vanuit daar zijn we met een groep van 14 naar een trampoline park gegaan: jumper. Jumper is een hal met veel trampolines en een lange mat waar je allemaal kunt rondspringen en kunstjes kunt doen. Daar zijn we een uur geweest, we dachten eerst dat dat een beetje kort was maar was best vermoeiend en een leuke ervaring. Na het trampoline park hadden ik en mijn host wat rust nodig dus gingen we naar zijn nederige stulpje (huis) en even relaxen met een filmpje. Het zou een wilde nacht gaan worden, want we zouden nog naar een kampvuur gaan en daarna nog naar een feest van Szymon vriend. Om 6 uur gingen we naar het kampvuur waar wat typische Poolse "drankjes" waren, je werd er gezellig van, zo hebben wij een leuke tijd gehad, wat vlees gerookt en gitaar gespeeld. Het was echt een succes, iedereen zong mee en je leert mensen zo wel kennen. Daarna ging iedereen om half 11 naar huis en gingen ik en Szymon nog naar dat feest. Daar was nog meer typisch Pools drank, was erg gezellig en voelde me zeer op gemak. Heel wat gesprekken gehad met Poolse die benieuwd waren naar de wiet business. Ik moet even eerlijk zijn dat ik daar niet zo veel van weet maar probeerde het coffeeshop principe uit te leggen, dat zonden ze zeer fascinerend. Later om half 2 liepen ik en Szymon naar huis waar nog wat rare dingen gebeurde. Toen we eindelijk om 3 uur thuis waren gingen me maar is goed slapen, dit was het einde van weer een geslaagde dag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 13 April 2016
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 3301

Voorgaande reizen:

13 April 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

13 April 2016 - 20 April 2016

Uitwisseling Polen Theresialyceum 2016

Landen bezocht: