Dag 2 - Reisverslag uit Białystok, Polen van UitwisselingPolenTheresialyceum2016 - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit Białystok, Polen van UitwisselingPolenTheresialyceum2016 - WaarBenJij.nu

Dag 2

Door: Lonneke

Blijf op de hoogte en volg

15 April 2016 | Polen, Białystok

Vandaag moesten we vroeg op omdat we naar het oerbos gingen. We gingen met een klein busje omdat de poolse leerlingen naar school moesten. We hadden hele leuke muziek onderweg en heel veel eten. Het bos was heel groot en mooi. Er waren niet zo veel dieren, maar het was echt cool. Na de wandeling gingen we terug naar Białystok en gingen we thuis eten.

Na het eten gingen we naar een pub, maar de ene was gesloten en de andere te klein dus we splitsen op. De ene groep ging pizza eten en met de andere groep gingen we door het park lopen. Onderweg pikten we wat vrienden op van onze hosts. Helaas was marita er niet vanwege ernstige buikklachten en Sanne was er niet omdat ze alleen thuis was. Het was een heel gedoe want Sannes host was weg en de ouders ook. Uiteindelijk hebben we op een terrasje wat gedronken en daarna moesten veel mensen gaan. Ik ben toen samen met Ola, Anika, Gabi, Suzy, Milena, Job en Micheal naar een karaoke bar gegaan. Milena en Job vertokken vroeg en Anika en Gabi iets later. Micheal wilde nog zingen dus hebben we daarop gewacht. Na de bar zijn we naar de Opera hal gelolen en hebben we Micheal afgezet. Suzy, Ola en ik zijn toen nog verder gelopen en het was heel gezellig! Ola's kwam ons ophalen en bracht ons thuis nadat we Suzy hadden afgezet. Thuis hebben we nog wat gekletst en we zijn rond 02.00 gaan slapen. Het was echt super gezellig!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 13 April 2016
Verslag gelezen: 339